tirsdag den 4. september 2012

L.I.N.E.A.

En tur rundt om mosen ;)


Min hånd/arm ser vildt mærkelig ud. Sorry for det. 

I dag var jeg ude og løbe en tur med Linea fra min klasse (skide sød pige). Vi løb ved en mose, eftersom vi er begyndt på et idrætsprojekt, hvor man som lektie, skal løbe 5 km. mindst én gang om ugen (foruden den vi løber i skoletiden) ... Nå, men det var skide hyggeligt og meget motiverende. Jeg ville aldrig være kommet ud at løbe, hvis ikke det var for Linea, i og med det er meget mere motiverende at man skal løbe med andre! Vi var ude og løbe i morges kl. 08 ca, da jeg først møder sent i dag. 
Nu er vi startet og det er det vigtigste, så nu skal vi bare forstætte den gode stil og komme i bedre og bedre form! :) Glæder mig til næste gang <3 :) 

Vi ses. God tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate