fredag den 12. oktober 2012

F.E.R.I.E.

Velfortjent ferie ---> EFTERÅRSFERIE! 



Jeg havde et modul i dag, hvilket vil sige at jeg havde fri kl. 12 (kl. 11 gik jeg dog, da jeg ville se skolefodbold hæhæ!) Modulet jeg skulle have var engelsk ... Jeg hader engelsk, kan ikke finde ud af engelsk også bryder jeg mig slet ikke om den måde min lærer er på, hvilket gør det mindre motiverende at lære. I dag skulle vi så "fremlægge". Jeg bryder mig slet ikke om at skulle sige noget i engelsk, da jeg netop ikke synes jeg er god til det også, når jeg er nervøs fucker mit ordforråd op! I dag "pressede" min veninde Sascha mig så til at sige lidt, hvilket jeg er SKIDE GLAD for at hun gjorde! Hun gav mig også det nemme, så det var endnu mere rart at jeg ikke skulle kaste mig ud i noget der var over mit niveau. :D Hvis i forstår! Men da jeg så fik sagt en lille smule, fik jeg lige et 'skulder klap' af Sascha<3 Ihhh det gjorde mig glad! TAK for det Mussi<3 

Nå, men til lidt mere engelsk snak, så er jeg ikke kommet særlig langt med mit engelsk essay. Jeg har kun skrevet 518 ord, men det er kun 200 ord jeg er stolt over at have skrevet for det andet er lort! Jeg ved godt man skal tro på sig selv osv. (gør jeg også normalt). Denne aflevering er jeg rent faktisk ret ligeglad med. Jeg gider ikke mere nu! Jeg vil have en hyggelig fredag UDEN afleveringer. Så nu sender jeg lortet og håber på at han også synes at mine 200 første ord er perfekte og derfor er ligeglad med de næste 318 :D Hæhæ kommer ikke til at ske, men man kan da håbe!!

Rigtig god efterårsferie til jer alle! Håber i får hygget jer en hel del! Det vil jeg prøve på at få gjort<3 
Vi ses bloggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate