fredag den 15. juni 2012

Begyndt at blogge igen...

Hey bloggen

Ja som overskriften siger, så er jeg begyndt at blogge igen. Simpelthen fordi jeg savnede at kunne komme af med nogle holdninger, oplevelser osv. Nå men hej til alle :) 
I kan læse lidt mere om, hvem jeg er og sådan, men skal først lige have styr på bloggen og dens udseende.. hæhæ. 

I dag var jeg sammen med min rigtige gode veninde "Nico" kalder jeg hende<3 Hun er skøn. Nå, men hun er lige blevet student, så vi fejrede hende med en shoppe tur og en tur ud og spise lidt lækkert mad! mmhm, det var lækkert og rigtig hyggeligt! (Undskylder den ringe billede kvalitet, ved ikke lige hvad der skete... Tror det er lyset) Disse ting købte jeg i dag: 

- Top fra vero moda til 159 kr. Halskæden fra pieces til 50 kr.

- Top fra vero moda til 159 kr. (samme som den grønne). Halskæde fra pieces til 40 kr.


Det var lige et hurtigt indlæg. I må hygge jer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate