søndag den 24. juni 2012

En uge i venindernes tegn...

Som i nok kan se, så har der ikke været noget indlæg fra mig læææænge. Det skyldes at jeg har været i sommerhus med nogle fantastiske veninder fra min klasse! Vi var 5 afsted (inklusiv mig) og det var pisse hyggeligt. Sascha (den ene af de 5 veninder), havde lånt en sommerhus af hendes faster i Gilleleje, så der var vi fra mandag d. 18/06 til fredag d. 22/06 ... Jeg savner det. Vi havde rigtig godt vejr 3 af dagene, så de dage var vi meget udenfor og slikke lidt sol. Udover at slikke sol var vi på stranden, spiste is-vafler, lavede mad, handlede ind, shoppede (meget lidt), spillede spil, hygge drak, fjollet, danset og ja en masse andet gøjl. Det var vores første ferie-tur sammen, så det var rigtig spændende. Jeg håber de hyggede sig, for det gjorde jeg i hvert fald. Vi aftalte at vi til næste år også skulle finde ud af at tage på ferie sammen (bare lidt længere væk end i DK), så det glæder jeg mig til. <3

Igår var jeg til Sankt Hans ved en sø, som ligger der hvor jeg bor. Det var rigtig hyggeligt. Jeg stod og snakkede med en vens mor, som er rigtig sød. Alt i alt var det en rigtig hyggelig Sankt Hans aften. 

God søndag aften. Vi ses. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate