lørdag den 16. juni 2012

Sol, "sommer" og lørdag...

I dag startede dagen ud med en tur til strøget med familien. Det var rigtig hyggeligt, dog var vi der ikke så længe da vi ikke rigtig skulle noget. På strøget plejer der som regel ALTID at være en eller form for "underholdning". I dag var det så en mand/gøgler/funny-mand?? Ved ikke, hvad han var, men i hvert fald synes jeg at han var uhyggelig. Han gik rundt og holdt folk i hånden og fulgte med dem, stoppede op og skræmte folk osv. sådan nogle rigtige mærkelige ting! I hvert synes jeg, slet ikke at det var fedt. Så jeg gik udenom. Jeg har en slags fobi for sådanne "underholdnings-mennesker", kan slet ikke have det. Puha!
Efter strøget tog vi turen hjemad, fik lidt frokost også tog min søster, mor og jeg videre ud til Ofelia Beach! Solen skinnede, der var en masse mennesker og, så var det bare super fedt at være der i så godt vejr. Vi var også lige en smut inde og kigge på Sandskulpturs festivalens sandfigurer. Jeg fik taget nogle billeder derinde fra. Håber i har hygget jer i dag. (Billederne er taget på Ofelia Beach).






Billedet er taget af en opsat væg, ved Ofelia Beach

I må have en rigtig god Lørdag aften. I dag har fylder min veninde Sascha 18 år, så hende og en anden veninde ville jeg gerne have været i byen med, men det kan jeg desværre ikke. ØV! Dagen i morgen glæder jeg mig meget til. I kan jo læse min blog i morgen og se, hvorfor :) Ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate