fredag den 15. juni 2012

Hvem er jeg?...

Ja, hvem er jeg?... 

- 19 år
- en pige ;) 
- går på STX (3.g efter sommerferien - wuuuhuu!)
- min studieretning er dramaB og engelskA
- sjov, mærkelig, underlig, kreativ, genert (til tider), positiv, optimistisk osv. 
- elsker at tilbringe tid med min familie og veninder
- brunt hår og brune øjne
- fik kørekort d. 11 oktober 2011
- har en hund, Norfolk Terrier
- har en lillesøster, som er 8 år yngre end jeg selv er
- bor hjemme (med forældre og søster)
- har intet job
- elsker tatoveringer (har desværre ingen, endnu)
- elsker at shoppe
- elsker at møde nye mennesker
- privatfest eller bytur ?? -  er helt klart mest til privat fest! 
- livret: MAD generelt
- yndlings farve: sort, hvid ;) 
- yndlings dyr: isbjørne
- elsker Italien (er der hvert år)
- hadefag: engelsk (pga. læren) 
- yndlingsfag: spansk eller samfundsfag (afsluttede jeg dog i 2.g)
- går i fitness 
- elsker ikea og zoologisk have
- yndlingscitater: 

"When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assignment, and I told them they didn't understand life." 

"Den kloge tier."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ja, hvad mere?? Der er så meget, men så alligevel ikke. Kan aldrig komme på noget, når jeg skal! Gad ikke skrive en hel roman om, hvem jeg er, så i fik bare nogle stikord om mig :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate