torsdag den 9. august 2012

I.K.E.A.

Jeg har en stærk kærlighed til IKEA.




Jeg elsker at være i IKEA. Jeg kunne tilbringe massevis af timer i IKEA. Det er ikke altid de har den bedste kvalitet, men elsker at det til tider er HELT VILDT billigt, så os der ikke har så mange penge også kan ændre stilen derhjemme. Der var på et tidspunkt, hvor jeg og min familie var i IKEA hver weekend. Nogle gange var vi der også bare uden at købe noget, men bare for at kigge. Gode tider! 
Nå, men ja i dag var jeg så i IKEA. Jeg havde et mål inden jeg kom, da jeg nemlig manglede en sko-hylde. Jeg har en i forvejen, meeen der var ikke plads til flere sko :(. 
Men det var ikke det hele jeg købte, jeg kunne nemlig ikke lade være med at finde noget mere. Derfor købte jeg også lige en lille computer-pude (som nærmest ligner et bord), en hovedepude og en mælkepisker :D haha! Jeg elsker nemlig pisket mælk! 
Alt i alt gav jeg 122 kr. Jeg sparede 50 kr. på den pude til computeren, da jeg er medlem af IKEA Family! 
Det er ikke kun lutter og lagkage ved at købe ting i IKEA. De ting der skal samles, er altid besværlige og irriterende. Det var denne sko-hylde også! Jeg måtte skille den ad 2 gange før at den blev lige! 

Den færdige sko-hylde kom til at se sådan her ud: 



Håber i får en god torsdag aften. Vi ses bloggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate