tirsdag den 7. august 2012

Ude godt, hjemme bedst...

Mad, veninderne og sproget.



Seriøst der er ikke noget så godt, som en rugbrøds mad, når man er hjemvendt fra en udlands ferie! Mhm... Selvom jeg godt kan lide mad fra andre kulture, så er dansk mad bare det bedste! 
Udover maden, så er det også bare rart at kunne tale med folk på sit eget sprog. Jeg kan godt lide det danske sprog og det danske land, så jeg tror aldrig at jeg bliver sådan en der rejser i flere måneder i træk (udelukker ikke at det kan ske, men tror ikke det er mig).  
Og veninderne, de er selvfølgelig pisse meget savnet. Elsker mine veninder over alt på jorden, så det er mega rart at komme hjem og tilbringe tid med dem igen. 
Jeg kom lige i tanke om en pyrus sang, som netop handler om 'Hjem, kære hjem'. Tag og lyt til den, den er nu meget god -> Hjem, kære hjem

Og når i har lyttet til sangen, så kunne i jo tage at tjekke min venindes blog ud. Hun er skide god til at tage billeder, så kig lige en ekstra gang på dem! Også er det bare en skidehyggelig blog hun har sig. min venindes blog - tjek den ud <3

Vi ses bloggen. Love you! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate