mandag den 6. august 2012

NEW IN...

NEW IN


Som i ved har jeg jo været på ferie og derfor ikke blogget. Men det ændre sig nu :) 
Jeg var på bil-ferie til Italien med familien, som jeg har været de seneste mange år. Jeg vil ikke fortælle jer noget specielt fra turen af, da jeg ikke gider at lave en mega langt indlæg (i får det i billeder). Nå men i alt i alt var det en rigtig god ferie og en meget varm en af slagsen. Det var nemlig minimum 38 grader og endda helt oppe på 41 på et tidspunkt! Shit. puuuhaa for en varm ferie. Men for at holde varmen ud tog vi ud for at shoppe. Vi tog til et Designer Outlet, hvor de havde alt fra Burberry til Lindt (chokolade mærket) hæhæ. Meen jaa endnu en gang, så kunne jeg selfølgelig ikke lade være med at købe noget! Det var jo ferie! Det I ser på billedet ovenover er MINE nye Tommy Hilfiger sko/strandstilletter, mine nye Guess sommer-klip-klapper, en taske fra capisa og sidst men ikke mindst en cremé fra Collistar, som jeg fortalte om i en indlæg inden jeg tog på ferie. 

Nu til billederne: 

Designer Outlet - udefra

Caorle - en by nær vores feriested

38 grader - puuha!


Dårlig kvali.

Teste smagning! 


Østrig ... synes selv det er et rimelig godt billede

Wuuhu mine ben har fået farve!! 

Tommy Hilfiger <3

Guess sommersko!

1 stk. 2 kr. wuuhuuu!

Bedste sodavand!!!!!

Håber i får en god dag! Jeg smutter i fitness senere med pigerne. Kan godt være jeg falder i søvn midt i det hele, da jeg har kørt i bil de seneste 24 timer! Snoooork! 

Håber i får en ellers god mandag! Vi ses bloggen<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate