søndag den 22. juli 2012

At bruge tiden på noget man kan lide...

                                                 Bruger i nok tid på det i kan lide at lave?



Jeg kan lige så godt sige det, jeg bruger ALT for lidt tid på det jeg godt kan lide at lave. Grunden til det er på grund af alle de lektier der har været/er i gymnasiet. I 2g var der ikke så meget tid til sig selv, men jeg håber der kommer lidt mere tid i 3g efter ferien. 

Hvis jeg havde uendelig meget tid til at gøre det jeg godt kunne lide, så ville jeg udnytte det til fulde! 
  • Tage i zoologisk have (hver dag ;)
  • Bruge timer/dage/weekender/uger med veninderne
  • Gå/løbe lange ture (uden eller med hunden)
  • Tage på weekendture med familie
  • Lave film (om alt eller intet)
  • Udforske de europæiske hovedstæder
  • Være frivillig hos et dyreinternat
  • Skabe projekter til at hjælpe de hjemløse (eller bare hjælpe de hjemløse i projekter der allerede er)
  • Tage ud at svømme
  • Læse en bog eller flere
  • Spille fodbold
  • Blogge hver dag efter ferien 
  • Besøge de personer der betyder meget for mig
  • Tage på caféture, biografture eller shoppeture
  • Også selfølgelig få tid til et arbejde ... Penge kræves, når man gerne vil en masse ting, som IKKE er gratis. 

Det er nogle af de ting jeg ville bruge tiden på, hvis jeg havde mere af den. 
Hvad kan i godt lide at lave? 

God søndag aften til alle<3 Vi ses bloggen. 

(Kender i det, når man er i tvivl om, hvad man føler for en person, hvad end det er en ven, veninde eller et familiemedlem? ... sådan har jeg det lige nu) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate