tirsdag den 17. juli 2012

Irritation i hovedet...

Jeg flytter hele tiden rundt på mit værelse.

(Undskyld der er lidt rodet.)

Men ja, som der står i overskriften 'irritation i hovedet' så betyder det at jeg bliver virkelig irriteret, når jeg ikke kan flytte rundt på mine møbler. Det er ligesom jeg ikke kan være i min egen krop. Jeg bliver vildt irritabel og nærmest ked af det. Jeg bliver rigtig irriteret i mit hovedet (hvis i forstår?). For ikke så længe siden stod mine møbler helt anderledes. Der var alt for mange møbler på mit værelse, så jeg skaffede mig af med en reol, et sofabord og et tv bord. Det hjalp. Der blev mere luft og jeg kunne nu få rykket rundt på møblerne igen. 
Der er måske nogen der ville se det, som noget negativt at jeg rykker rundt tit - men det synes jeg ikke det er, bestemt ikke. 'Forandring fryder' plejer jeg at sige :) 
Har i noget "mærkeligt" i hele tiden gør? Eller har I også en svaghed for at rykke rundt på møblerne? ... Del det gerne med mig. Det kan være meget rart en gang i mellem og vide, man måske ikke er den eneste der har det sådan<3  

Vi ses bloggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate