søndag den 15. juli 2012

At være "normal"...



Ja, hvordan definere man egentlig, hvordan man er "normal"?? Jeg ved det sgu' ikke. Der er rigtig mange holdninger til, hvordan folk synes man er normal. Jeg hader at bruge udtrykket "normalt", det har jeg i hvert fald svært ved. Jeg synes ikke der er en defintion på, hvornår og hvordan man er normal. Jeg synes overhovedet ikke der er noget positivt i ordet "normalt" - så er det jo bare det samme hele tiden, det samme folk gør og den samme måde folk klæder sig på. Det er jo overhovedet ikke fedt. Jeg kan godt lide at der er forskellige måde til at gribe tingene an på, det giver noget spænding i samfundet i stedet for kun én løsning til alt. Hvordan forholder i jer til det, at være "normal" ?? 



Jeg synes dette ^ billede passe ret godt ind i dette emne. Der er 4 zebraer der står "normalt" og én der ikke gør eller er der én zebra der står "normalt" også 4 der ikke gør??? 

Håber i for en god søndag aften. Imorgen smutter jeg i fitness med min skønne veninde Katja<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate