søndag den 8. juli 2012

Sommerferie ændringer...

Jeg ved ikke med jer, men jeg synes altid at man i sommerferien bruger tiden på noget, som man måske ikke, ville have haft brugt tiden på.
I denne ferie har jeg formået at læse "Breaking Dawn" (twilight saga - den sidste bog. - på over 800 sider) på 4-5 dage! Normalt ville jeg aldrig have haft læst en bog og, hvis jeg så endelig havde valgt sådan en lang bog, så havde det taget mig flere måneder :D ... Udover at have læst den bog, har jeg investeret i "New Moon" og "Eclipse" og satser på at læse dem inden ferien er ovre.

Udover at læse, så bruger jeg ferien på at shoppe, hvilket er en rigtig dårlig idé. Jeg bruger flere penge end jeg har og har ingen opsparing. Så det SKAL der fandme laves om på, hurtigs muligt. Jeg vil derfor nu gå i gang med at sparer, enten sparer op til fremtiden eller sparer op til noget jeg VIRKELIG gerne vil have. bla. disse sko : 



Nå, men på de mange shoppeture jeg har haft, er jeg kommet hjem med film hver gang. Last Song, Proposal, Vampire Suck, Remember Me, I love you, Man, Confessions of A Shopaholic (rigtig god film! brude lytte lidt efter de økonomiske råd ;) og Pans Labyrint ... Mangler kun at se 3 af dem, men så er det jo godt at man kan se dem flere gange. 
Last Song kan virkelig godt anbefales. Den er super god og en film med mange følelser i spil. Hvis det ikke var fordi at min familie havde siddet samme sted, som jeg da jeg så den, så havde jeg tudbrølet. Den er sgu' sørgelig, MEN god. Confessions of A Shopaholic kan virkelig også godt anbefales. Puha, hvor er den da også bare god. Det er en rigtig tøse-shoppe-film. 
Det var lidt film snak. 

Udover at se film, så har jeg fået et ROBERT PATTIONSON flip! Han er piv fræk. Igår fandt jeg et billede på nettet af ham, hvor er han bare ser så skide godt ud. Han er min fremtidige mand, han ved det bare ikke endnu ;) hæhæ. 


han er da alt for sød<3 Puha, kan ikke holde til alt hans sødme! 

Lige nu sidder jeg med vinduerne åbne, musikken spiller højt og solen skinner! Hvor er det dog fantastisk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate