mandag den 16. juli 2012

Woop Woop Woop - Tak Daniel...



Woop. Woop. Woop. Lige nu sider jeg med et kæmpe smil på læben. Why? Tænker i så. Jo det er fordi min yndlings-blogger, har linket min blog i et af sine indlæg. Tak Daniel! Det er jeg super glad for. :D I kan jo tjekke hans blog ud, men pas lige på med det ... For man bliver afhængig ;) Tjek bloggen Her .





Udover at sidde og smile, så er jeg næsten lige kommet hjem fra Fitness. Jeg var der i næsten 3 timer med min veninde Katja, så det giver vel forhåbentlig lidt bonus, på min sundhedskonto ;)
Til jer der er inde på min blog for første gang, så vil jeg bare lige sige : I MÅ MEGET GERNE BLIVE HERINDE OG FØLGE MED! I kan evt. give min en link til jeres blog, så jeg også kan følge med i jeres liv!<3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate