torsdag den 26. juli 2012

En god onsdag aften...

Hvad fik jeg onsdagen til at gå med?






Først var jeg sammen med Katja og Maja aka. mine piger. Vi var i Zoologisk Have og derefter tog vi ud at shoppe. Vi købte alle 3, 3 par sko/stilletter/sandaler hver, da Bianco havde 3 for 1 !! Wup Wup! Vi købte alle 3 for 449 kr. Vi havde en rigtig god dag/aften! (Billederne er taget med Iphone!)

Nå, men jeg var så hjemme ved 18-tiden også spiste jeg lide noget mad og hyggede med familien, indtil jeg fik en besked fra en af mine gamle venner. Han ville høre, hvad jeg lavede og da jeg ikke lavede noget valgte vi at ses! Det var skide hyggeligt! Vi gik os en tur og bare snakkede hele aftenen. Lidt senere kom nogle af hans gutter (som han kalder dem) og, så gik vi alle rundt og til sidst slog vi os ned på en græsplæne, hvor vi bare sad og grinede, lavede sjov med hinanden og hygge-drak... Da kl. blev omkring 02, smuttede vi hver til sit. Dog blev jeg kørt hjem af en hans gutter, fordi han ikke synes det var særlig smart at jeg skulle gå hjem, selvom der ikke var så langt. Alt i alt en god onsdag! :D Jeg har desværre kun billeder fra Zoo og shoppeturen! Så må i nyde dem. 

Lige én ting mere! Jeg er blevet helt vild med Anne Linnets' nye sang. Den synes jeg lige i skal have med på vejen. Hør den - Lyt til - Kysser som en drøm 

Vi ses bloggen! God sommer torsdag til jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate