mandag den 23. juli 2012

En god sommer blanding...

Nyder i det gode danske vejr?


Wee nu er vejret endelig med os! Jeg har været ude og gå en tur på over 1 time i dag med familien, slikket sol i haven, været ude på en meget lille shoppe tur og ellers har jeg bare nydt dagen. Det her indlæg bliver lidt blandet, da jeg gerne lige ville anbefale en creme til jer der måske sidder der ude og har knopper på lårene, fordi i aldrig går med korte bukser eller bare aldrig "lufter" jeres ben. Det er jeg først begyndt at gøre her i år, da jeg hader mine ben. Nå, men i hvert fald så hedder cremen 'Crema Termale Anticellulite' og er fra mærket Collistar. Jeg har dog købt min i Italien for nogle år siden, men jeg så på nettet at den også kan købes på ebay og nogle andre steder. Den er lidt dyr, men pengene værd! 

Såden ser min creme ud ^, men man kan få mange forskellige. Og den kan KLART anbefales til alle der vil have bløde ben (især lår) og vil gøre op med knopperne. Udover at bruge den, så vil jeg også anbefale jer at "lufte" jeres ben. Nu er det godt vejr, så hop i de korte bukser og få benene luftet ;) 

Senere skal jeg til noget klassehygge hos en pige fra klassen. Dog kommer der nok ikke så mange, da alle sikkert er på ferie. Øv. 

I må hygge jer. Vi ses bloggen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate