fredag den 20. juli 2012

En våd oplevelse...

Bare svømme, bare svømme, bare svømme


Igår tilbragte jeg dagen med min skønne veninde Katja. Vi havde snakket om at tage i svømmehallen, så det gjorde vi. Vi hader begge tanken om at skulle bade og skulle skifte tøj med alle mulige fremmede piger/damer/kvinder. Jeg er ellers aldrig i svømmehallen for jeg hader det. Man kan ikke være sig selv fordi, der er nøgne damer alle steder i omklædningsrummet, hvilket er min største frygt. Nå, men vi klarede det.
I selve svømmehallen var der sindssygt mange børn, hvilket jo er meget sandssynligt når man vælger at tage i svømmehallen. Det var lidt ærgerligt, da der ikke var noget plads i bassinet. Da vi var kommet ud af badet, havde skiftet tøj og kommet ud af svømmehallen, så tog vi på 'Kong Kaffe' og spiste nachos. mmmhhm! Det var en rigtig hyggelig dag, vi fik grinet rigtig meget (SOM SÆDVANELIGT) :) alt i alt en meget våd oplevelse. 

Gårdagens sjoveste "oplevelse"... Men ja som sagt var vi jo i svømmehallen og da vi stod i badet, kom der 2 ældre damer ind og lige pludselig bliver der slået en prut. Ikke bare en lille uskyldig prut, nej det var en høj, rungende prut. Efter personen så havde slået den høje prut, så gik der vildt lang tid før hun registrerede at det var hende der havde slået en prut og hun siger så "HOV".... Hov ??? Hvordan kan man blive overrasket over en prut?? :D Amen altså for helvede, hvor var det sjovt! Kan ikke lade være med at grine, når jeg skriver om denne "oplevelse" - oplevelse er måske ikke lige ordet, for vi kunne godt have været foruden den hændelse. Hahaha ... 

Har i oplevet noget lignende? Eller er det kun os 2 stakkels 19-årige piger, der har været ude for den slags?? :D

Vi ses bloggen. (god weekend<3)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate