tirsdag den 24. juli 2012

En hyggelig, men rundtosset dag...

Svimmel pga. varmen eller bakterie i maven?? 

Jeg går rigtig tit og er svimmel, og sådan har jeg haft det i virkelig lang tid (ikke for at overdrive, men i flere år faktisk). Jeg er blevet hentet 2 gange i ambulance for et par år siden (fordi jeg besvimede den ene gang og den anden gang var jeg lige ved det), men hverken ambulanceførerne, eller dem på skadestuen eller min gamle læge har kunnet sige, hvorfor :( Eller jo min gamle læge sagde jeg havde en virus på balancenerven, hvilket måske godt kunne have været sandt, men jeg tror overhovedet ikke at det er derfor. Og den nye læge har jeg ikke besøgt endnu. 
Nå, men i dag startede dagen rigtig godt ud. Vi tog ud til centeret for at shoppe og, da vi var færdige spiste min familie og jeg på Sunset. Og lige efter jeg havde spist lidt pomfritter, drukket lidt sodavand og spist lidt burger blev jeg simpelthen nødt til at holde fast i bordet. Jeg begyndte at ryste lidt i kroppen og fik det meget varmt, imens alt det skete fik jeg det underligt i maven og havde det både som om jeg skulle kaste op og (undskyld udtrykket) skide mine tarme ud. Det var virkelig ubehageligt. Resten af dagen har jeg været svimmel, dog ikke i samme grad, men stadig ubehageligt og nogen gange synes jeg stadig jeg ryster lidt i kroppen. Er der nogen af jer der også har det sådan eller har haft det sådan?? Så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Men inden jeg fik det dårligt nåede jeg, lige at shoppe lidt. Jeg fik købt et par shorts og en sort stram kjole fra Message og en helt alm. grå top fra H&M. I kan se tøjet på billederne nedenunder. Udover tøjet kan i også få æren (hæhæ :D ) til at se mine ben og den kæmpe farve forskel jeg har på lårene. Det er såååååå grimt! 
Håber i får en god tirsdag aften. Vi ses bloggen<3

Undskylder den ringe billedekvalitet. 

Igen. Undskyld den ringe billedekvalitet.


HAHA det er sååå kikset og grimt!

1 kommentar:

  1. Jeg har også haft virus på balancenerven. Jeg har ikke fået det bekræftet af min læge men jeg er sikker på det er det pga symptomerne på netdoktor! Jeg får det oftest hvis jeg ligger ned og vender mig om på siden eller fra siden til om på ryggen. Det hele snurrer sindssygt hurtigt rundt, jeg kan ikke se noget og jeg får vildt kvalme. Mine anfald plejer at vare i 1-10 minutter, hvor mine "karussel ture" kommer med intervaller alt efter hvor meget jeg bevæger mig. Jeg bliver også tit "blind" hvis jeg rejser mig hurtigt op (ved det er normalt) men jeg oplever det meget oftere end hvad er normalt. Udover jeg ikke kan se fordi alt bliver helt sløret, så kan jeg heller ikke holde balancen og jeg må styrte hen til et eller andet at holde fat i for ikke at falde. Det er vildt underligt.
    Der kan gå flere måneder mellem hver gang men nogle gange sker det også med nogle dages mellemrum..

    Jeg ved ikke om det minder om det du beskriver, men så ved du da at du ikke er den eneste med mystiske svimmelhedsanfald!

    Desuden kan jeg godt lide din, den er hyggelig og personlig.

    Patricia ( www.minvirtuelledagbog.blogspot.com )

    SvarSlet

Translate