torsdag den 12. juli 2012

Neglelak...

Jeg har en svaghed for neglelak. Jeg elsker det! Min største svaghed er dem med glimmer!!

GLIMMER! I like! 
For et lille stykke tid siden købte jeg ca. 38 forskellige. Jeg bestilte dem på en Amerikanks hjemmeside (tror jeg nok) og fik dem sendt hjem. Fragten er rigtig dyr + min pakke blev taget i tolden, og så skulle jeg ydeligere betale 400 kr. DET BLEV DYRT. Men lige nu har de 50 % indtil d. 26 ... Cherry culture - neglelak 

Dette er størstedelene af dem jeg købte. (halv dårligt billede, undskyld - det er gammelt).





Fik lige taget et nyt billede af det hele. Der er lidt fra Italien og DK - 6 stk. De resterende 42 er fra USA - Cherry Culture.  

Det var lige et hurtigt indlæg om noget jeg elsker. I dag har jeg lavet Tzatziki ... mhmh... det var skide lækkert!


I må have en god torsdag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Translate